Voor mij de paradox van mijn burn out. Enorm verwarrend maar wel realiteit. Ik heb periodes gehad van slapeloze nachten waarbij ik overdag in de overlevingsmodus schoot, de aan-stand. Nu ik weer slaap, komt de vermoeidheid los en voel ik pas echt hoe moe ik ben. Terwijl ik wel slaap. Ik heb denk ik jaren geen vermoeidheid gevoeld door de adrenaline die ik dag en nacht voelde. Apart maar voor mij is dit de paradox van burn out :)