Naast de lichtpuntjes die we soms meemaken, wil je misschien gewoon even klagen. Wees welkom om ongegeneerd te klagen op alles en iedereen. Misschien wel leuk om als volgende reactie een positieve zin n.a.v. het vorige bericht neer te zetten. Dan steunen we elkaar een beetje 🫶