Hallo mede burnies, Zijn er ook mensen die helemaal genezen zijn van hun burn out? Ik lees vooral verhalen dat ze er nog (zwaar) in zitten of jaren al onderweg zijn. Ik wordt er angstig van. Ik ben nu 11 maanden onderweg en heb nu vooral last van me hoofd en somberheid. Hoofd bedoel ik mee licht in het hoofd hoofdpijn, nekpijn, angstig, zwaar hoofd ect maar ook soms nog wat lichamelijke klachten die komen en gaan. Wordt er moedeloos van er lijkt geen einde aan te kome en zit me suf te piekeren of het iets anders ernstig is. Als ik dan zo lees op de forum, lees ik vooral dat mensen jaren erin zitten.