Hoi iedereen, Ik loop de hele tijd tegen hetzelfde aan, weet geen raadt meer met mezelf 2 weken wat betere weken soms 3 waarbij ik veel moet rusten na activiteiten. Dan ga ik elke keer toch over me grens heen omdat ik te enthousiast ben en dan kom ik weer in de terugvaldagen . Deze duurt dan ook elke keer 2weken en soms 3weken. Ik weet me echt geen raadt meer met mezelf om mijn energie op te doen. Mijn pyschomatische fysio gaf aan me dagen zo in te plannen net als mijn slechte dagen ,lukt me alleen elke keer niet wordt er moedeloos van. Zijn er toevallig andere die hier tegen aan lopen. En eventueel tips Liefs