Reacties
Ik gebruik Quetiapine en sta flink beroerd op. Dus niet helemaal meetbaar aan iemand zonder medicatie. Heb er toevallig net mijn psychiater over gemaild, want vind dat gevoel echt niet fijn. Ben wel benieuwd wat anderen ervaren...
Rapporteer
Wel redelijk oke, ik heb sowieso niet dat gevoel van erge uitputting, misschien dat dat nog komt. En jij dan Marieke?
Rapporteer
Als ik mn slaapuren gemaakt heb redelijk oké, maar heb ik minder dan 8 uren slaap gehad, dan doodop. 'Uitgerust' staat bij mij al een tijdje niet meer in het woordenboek..
Rapporteer
Mentaal uitgeput sta ik op. Het is al een beetje vooruit gegaan qua vermoeidheid wel. Ik heb een maand een microdose genomen van mirtazepine.. tot 3 mg opgebouwd. Mijn mentale vermoeidheid was nog meer achteruit gegaan. Voor iedereen werkt het anders. Maar ik ben ermee moeten stoppen. Het leek dat ik nog meer hersenmist kreeg.