Ik mis mijn (zelf)vertrouwen
Hoi allemaal,
Ik mis op dit moment heel erg de vertrouwen in mezelf. Het gaat echt beter dat zie en merk ik. Zo ben ik vorige week 2x naar vrijwilligerswerk gegaan en vond ik het leuk en voelde ik me redelijk oke. Alleen vind ik het met sociale contacten echt gewoon heel spannend. Ik ben bang dat ik het niet goed doe en heb eigenlijk niet altijd zin om te praten. En dan begin ik me toch zorgen te maken. Wantja dat zijn dan nog best veel stappen als je weer een heel nieuw leven moet opbouwen en je loopt hier tegenaan. Ik weet ergens dat ik misschien wat kleiner moet denken maar ik mis mijn zelfvertrouwen. Ondertussen heb ik wel het vertrouwen dat het goed komt. Anderzijds voel ik me nog onzeker. Ben er een beetje verdrietig van. Misschien wil ik te snel.
Groetjes