Reacties
Hey A. Ik kan je hier in echt begrijpen, het is echt een strijd. Ik ben namelijk ook beetje beter met de vermoeidheid maar de hersenen zijn echt een warreboel. Ik kan niet eens meer helder nadenken, het is alsof mijn hersenen ook de hele tijd redenen zoeken om zorgen over te maken, en het stopt maar niet. De hele dag door blijft het maar malen en ben er zo verward in geraakt. Er is zo een vermoeidheid in mijn geest die mijn dagelijks leven belemmerd. Tips heb ik niet, maar ik ben wel veel ademhalingstechnieken aan het doen, wat het een beetje verzacht, want de angst bij mij is heel groot dat het niet goed komt, ik blijf er met mijn vermoeide geest in geloven, maar het is echt elke dag proberen er mee te leren omgaan, en het kost echt enorm veel mentale moeite. Dus bij deze heb ik geen tips. Ik hoop voor jou wat vooruitgang want ik besef waar jij in zit.
Rapporteer
@Corrado wow precies wat jij beschrijft voel ik ook helemaal! Naar is het he, en er lijkt gewoon geen einde aan te komen. Ik weet dat het vroeger veel anders is geweest en juist daarom doet het me ook zo veel pijn. En inderdaad de hele dag door maak ik me er zorgen om waardoor ik mezelf nog meer uitput. Hoop zo erg dat het ooit goed komt inderdaad..
Rapporteer
Helaas ook heel herkenbaar bij mijn,zijn er mensen waarbij het beter is geworden. Maak me namelijk erge zorgen over:-(
Rapporteer
@Anoniem ik kan me oprecht niet meer voorstellen dat dit beter kan worden. Voel me ook heel anders in mijn hoofd dan toen ik dit nog niet had, beetje lastig om uit te leggen… heb morgen een afspraak staan waarbij ik ga benoemen dat ik misschien een verwijzing wil naar een psychiater om eventueel medicatie te overwegen. Het voelt al zo lang alsof mijn leven hierdoor stilstaat.
Rapporteer
Volgens mijn is het hersenmist die zo lang aan sleept. Weet je hoe graag ik een computer wil die alles uitmeet in mijn hersenen! Het lijkt wel dat er geen genoeg bloed naar de hersenen stroomt. Dat is echt wat ik wil weten want ik vind deze situatie heel eng, soms denk ik dat ik gek ga worden of echt dement. Maar we moeten blijven hopen op beterschap
Rapporteer
@ A ik kan het me helaas ook niet voorstellen nu,ik heb heel erg dat ik het moeilijk vindt uit te leggen wat ik wil/bedoel en me gevoel onder woorden brengen, brengt heel veel frustratie met zich mee. Herken je dit toevallig ook?
Rapporteer
Hey A. Kan je laten weten wat jou psychiater zegt hierop en welke medicatie die jou hiervoor aanbeveelt?
Rapporteer
@Anoniem ja ik snap precies wat je bedoelt. Het is ook heel lastig om het aan anderen uit te leggen want ze snappen er volgens mij helemaal niks van. Voor mij voelt het alsof ik niet meer goed kan functioneren waardoor alles zo moeilijk wordt. Mijn cognitie is van 100% gezakt naar 7%. Zo voelt het echt. @Corrado ja zal ik doen, heb morgen eerst een gesprek met een regiebehandelaar binnen een psychologen praktijk die mij evt. door zou kunnen verwijzen naar een psychiater. Ik probeer echt hoopvol te blijven..