Lieve mensen zelf zit ik al precies 3 jaar in deze ellende wat burn out heet. Mijn klachten mbt de vermoeidheid zijn grotendeels wel weg, maar het lijkt er op alsof mijn cognitieve klachten echt wel blijvend zijn geworden. Ben zelf hbo geschoold, maar kan me niet voorstellen dat ik ooit nog op hbo niveau kan functioneren. Het voelt alsof de hele wereld zo moeilijk is geworden. Zelfs de dagelijkse taken zijn te moeilijk voor me. Logisch nadenken, actie ondernemen, weer écht gaan leven lukt me echt niet meer. Ik denk dat het zo zwaar is geweest allemaal dat er echt iets heel erg mis is gegaan in mijn brein. Ik weet dat meer mensen hier last van hebben op deze forum, maar hoe gaan jullie ermee om? Voelt alsof ik het oprecht niet meer aankan en dat het van mij op deze manier niet meer hoeft… terwijl het paar jaar geleden echt zo anders was allemaal… ;(