Moeite om rust te vinden en te genieten
Hi iedereen,
Hoewel ik s'nachts slecht slaap en overdag moe bent lukt het me niet om overdag een dutje te doen. Het lijkt wel of iets in mijn hoofd de slaap en de rust blokkeert en ik voel me een beetje angstig. Ik word dus steeds meer vermoeid. Ook kan ik niet echt genieten van dingen. De klachten blijven zo op de voorgrond. Wie van jullie herkent zich hierin en hebben jullie mogelijk tips?
Alvast bedankt
Els