Beste Allemaal, Ik ben al bijna twee jaar burn-out, en gelukkig gaat het nu echt steeds beter en beter. Dus dat is heel fijn. Alleen zit ik gewoon in een soort van moeilijke situatie. In de afgelopen twee jaar ben ik niet in de stad geweest waar ik nu weer terug ben gekeerd. Ik merk dat heel veel vrienden allemaal zijn doorgegroeid en door bewogen, en dat is ook logisch. Ik zit nu een beetje in een fase dat ik weer meer behoefte heb aan sociale contacten, maar logischerwijs kan ik me even niet goed bedenken hoe ik dat kan oppakken. Die vrienden zijn natuurlijk of allemaal aan het werk en bevinden zich in een andere stad, of ze kunnen wel afspreken, maar dan alleen bijvoorbeeld in het weekend een uurtje. Als ik er weer helemaal bovenop ben zie ik het niet als zon groot probleem, dan zul je toch ook weer met andere dingen bezig zijn, maar de dagen duren wel erg lang zonder sociale basis. Dus ik weet niet, hebben jullie nog tips voor een soort van middenweg te vinden in sociale activiteiten die wat meer passen bij de situatie waar ik nu in zit? En waar je misschien wat minder afhankelijk bent van relaties die momenteel ook in ander vaarwater bevinden. Mag alles zijn, sta overal wel voor open. Dankje!