Hebben jullie ook moeite met verbinding voelen emotioneel gezien met andere mensen? Dus dat je in je hoofd wel weet dat je van ze houdt, maar dat je het gewoon niet voelt en het soms ook niet kan opbrengen om te uitten, zo heb ik dat ook bij mijn partner en familie nu, terwijl ik weet dat ik mijn toekomst met hem wil delen. Ik ben me ervan bewust dat mn positieve emoties momenteel ondergesneeuwd zijn, maar ben benieuwd of jullie dit ook hebben en hoe jullie hiermee omgaan