Misschien is het een leuk idee om onszelf kort voor te stellen. Ik merk zelf dat ik de namen, leeftijden en herstel niet uit elkaar kan houden terwijl ik dat wel interessant vind om te weten. Voel je vrij om te reageren met de informatie die je wil delen, maar het is natuurlijk niet verplicht.