Misschien is het een leuk idee om onszelf kort voor te stellen. Ik merk zelf dat ik de namen, leeftijden en herstel niet uit elkaar kan houden terwijl ik dat wel interessant vind om te weten. Voel je vrij om te reageren met de informatie die je wil delen, maar het is natuurlijk niet verplicht.
Reacties
Hai! Ik noem mezelf Yule, dat is een pseudonym. Lees sinds ongeveer zes maanden mee op de oude en nu deze site. Uitgevallen in april 2025. Daarvoor al lang overspanningsklachten. Vrouw, 35, alleenwonend met kat... Even denken of ik nog meer wil vertellen ^^.
Rapporteer
Hoi Jacoba is een schuilnaam. Ik ben in de 60 jaar. Getrouwd en oma Ik ben klachten gaan krijgen rond de overgang. Door verschillende keren met AD te stoppen is m n zenuwgestel geheel ontregeld Ik heb geen echte burnout van t werk ofzo maar mijn zenuwgestel is wel burnout. Ik lees nu 2 jaar mee en ik heb veel aan de herkenning v d klachten .
Rapporteer
Mijn vooruitzicht is dat ik nooit meer de oude wordt wat betreft m n zenuwtjes dus over herstel en beter worden praat ik niet.